Daytona Beach, Sanford airport

Dag 9

06.45 uuropgestaan om het maximale uit onze dag te halen... Lex heeft vanmorgen koffie gehaald bij een tankstation en uiteraard een donut. Deze gauw opgegeten en gedronken en uitgecheckt bij Hotel Hawaii Inn.
Heerlijk op het strand gelopen waar het nog steeds hard waaide en de zon en bewolking elkaar afwisselen. Uiteindelijk zijn we met de auto de lange S.Atlantic avenue afgereden richting het noorden. Halverwege een stop gemaakt en over de Walkboard gelopen Dit is een giga pier in het water waar ontzettend veel mensen al vroeg aan het vissen waren. Prachtig om hier te staan maar ook een beetje balen omdat het hoog water was, en een te harde stroom, mochten we niet met de auto op het strand. Juist Daytona Beach staat bekend om het feit dat er met auto"s en motoren over de stranden gereden mag worden. Wij hadden dit graag ook even gedaan. We hebben nog een life guard gesproken en gevraagd wanneer het weer mocht. Hij gaf aan misschien laat in de middag als het water rustiger wordt maar hij geeft ons weinig kans. Helaas niets aan te doen we zullen vanmiddag toch een keer richting het vliegveld moeten.
Op het strand ook nog even bij de vele surfers staan kijken hoe ze met hun planken over het water vlogen.
Rond het middag uur zijn we de S.Atlantic avenue afgereden naar het zuiden en op het meest uiterlijke puntje van deze Avenue bij het Lighthouse aan het water geluncht. Wat een ongelooflijk prachtig uitzicht op de inham van de zee. Waar we eigenlijk niet meer op gerekend hadden gebeurde toch echt..........Dolfijnen yessss...zwommen langs. Geweldig..... Lex gauw haar camera gepakt om foto's te maken hopelijk kunnen we ze vergroten want op het moment van klikken waren ze al weer een stuk verder. Jammer maar wij hadden ze gezien...Nog heerlijk een poos genoten van het uitzicht en de pelikanen en prachtige bootjes..... Nog een keer achterom gekeken en onze laatste herinneringen van Florida met ons meegenomen.
Auto afgetankt en ingeleverd...dag Kia Sorento....je was onze held deze dagen. Ingecheckt en onze laatste centen uitgegeven.
Dag Florida wij hebben het geweldig gehad...........Tot morgen in Nederland met een hollands bakkie leut