Dag 9 en 10 Peschiera del Garda

Dag 9 en 10 Peschiera del Garda,

Dag9 en 10 Peschiera del Garda,

Al vroeg vertrokken om richting het Garda meer te rijden en daar een paar plekjes aan te doen voor dat we de 19de richting Dirk en Eef gaan.
We hebben een zeer mooie camperplaats in Peschiera gevonden op loopafstand van het centrum en het Garda meer.
Deze dag zijn we verder niet weg geweest omdat het met shaffy erg slecht gaat. We proberen er steeds water in te krijgen maar hij weigert alles.
De tweede dag zijn we s'morgens naar het historische centrum van Peschiera gegaan en met een toeristische treintje ons rond laten rijden. Prachtige route en een mooie manier om snel veel te zien.
S'middags lekker aan het Garda meer gelegen en ons om shaffy bekommerd. Uiteindelijk besloten om hem geweekt brood in de keel te gaan duwen om hem te dwingen om vocht binnen te krijgen. Dit hebDag 9 en 10 Peschiera del Garda,
S'middags lekker aan het Garda meer gelegen en ons om shaffy bekommerd. Uiteindelijk besloten om hem geweekt brood in de keel te gaan duwen om hem te dwingen om vocht binnen te krijgen. Dit hebben vanaf toen regelmatig gedaan en langzaam wordt hij iets meer wakker en gaf niet meer over.
Savonds een spelletje gedaan ( skibo) en de stand is nu 4-2...voor mij (Francien).ben vanaf toen regelmatig gedaan en langzaam wordt hij iets meer wakker en gaf niet meer over.