Dag 3 Lindau

Dag 3 Lindau am bodensee

Hauenstein .... Heeeeeel vroeg het dorpje verlaten en welom 05.00!!!!!!!
Jaaaaaa, Gekkenwerk op vakantie maar dit om de warmte voor te zijn...
We zijn helemaal binnendoor ( voor de kenners over de Swabische alben) gereden
Dit waren pittige bochtjes en heuvels , sommige zelfs 12 %...shaffy d'r oren lagen
Plat en dat wil toch wat zeggen :-}
Het was een prachtige route met weinig verkeer.
Het laatste stuk geheel langs de Bodensee gereden om uiteindelijk net even buiten
Het plaatsje Lindau " Annie -Fluts " te laten rusten.
Wij stonden buiten de poort van een Giga drukke camping op een daarvoor bedoelde camperplaats.
Op deze manier konden we wel gebruik maken van alle voorzieningen.
< Dus we konden eindelijk douchen...Heerlijk>
'S avonds zijn we op de fiets naar het eeuwenoude stadje Lindau gereden( 5 km. En op een vouwfiets voelt dat aan als 10 en zeker als het zadel zakt.... :-}
Het stadje ligt op een eiland in de bodensee , echt heel mooi.
Heerlijk gegeten met een drankje vooraf ( Mogito en Himberen-tonic- cocktail)
Vandaaruit zaten we opeens in de Biergarten met de finale wedstrijd : Frankrijk-Portugal.
Daarna weer dat behoorlijke!!!! Tocht-je!!!!! , in het donker teruggefietst , met onze action-lampjes ( dat is al een avontuur :-{.