Bezoek aan de stad Verona

Dag 6 Bezoek aan de stad Verona,

Alweer vroeg opgestaan....:-}}}}}. Om voor de warmte naar de stad Verona te gaan en daar alle historische gebouwen te gaan bekijken. Dus om 08.25 uur met de bus richting Verona. Eerst even een lekkere " Latte Machiato " om daarna de stad wakker te zien worden. Daarna een bezoek gebracht aan Kasteel Vecchio. We waren echt wel onder de indruk van dit prachtige gebouw. Ook hebben we de Arena opgezocht maar helaas Julia en Romeo waren niet aanwezig (we denken pauze).
Daarna geslenterd door de oude binnenstad en heerlijk mensen gekeken. Tussendoor nog een grote beker met vers fruit gegeten dus weer voorzien van de nodige vitamines.
Op een terras zitten in de oude binnenstad is een dure hobby dus zijn we maar naar de plaatselijke supermarkt gegaan om daar o.a. cola te scoren (was bijna nog duurder!!!!).
Halverwege de middag zijn we weer met de bus teruggegaan naar onze wijnboer. Erg vriendelijke buschauffeur want we reden anders terug dan heen en zijn toen toch maar even gaan vragen of het allemaal wel goed kwam!? De chauffeur zetten ons toen echt pal voor Annie Fluts af en we hebben hem natuurlijk uitgebreid uitgezwaaid "Ciao"
Moe van alle indrukken heb ik ( Francien ) mijn aanwinst " LamZak " uitgeprobeerd .
Dit is een opgeblazen slaapzak !!!!! Zie foto ) gepakt en een heerlijk tukje gedaan 's avonds lekker de BBQ aan en heerlijk sla met braadworsten gegeten ( foto volgt )
Morgen gaan we weer verder met Annie > richting Venetië.....